Návrh integrované marketingové komunikace pro konkrétní produkt – Bc. Denisa Pešková
Bc. Denisa Pešková
Diplomová práce
Návrh integrované marketingové komunikace pro konkrétní produkt
The proposal of integrated marketing communication for a specific product
Anotace:
Diplomová práce se zaobírá problematikou integrované marketingové komunikace v odvětví leteckého průmyslu. V první, teoretické části analyzuje vývoj jednotlivých komunikačních etap a zasazuje jí do současného prostředí, čímž objasňuje důvod vzniku integrované marketingové komunikace. Následně rozebírá jednotlivé klasické i moderní komunikační nástroje. V závěru teoretické části analyzuje specifika …víceAbstract:
Diploma thesis is focused on topic of integrated marketing communication in aviation industry. First, theoretical section includes analysis of particular communication evolution steps and placed them into current environment which clarifies the emergence of integrated marketing communication. Furthermore, it analyzes individual classic as well as modern marketing tools. Diploma also focuses on its …víceKlíčová slova
Marketingová komunikace integrovaná marketingová komunikace marketingový komunikační mix komunikační nástroje nové trendy v marketingové komunikaci služba marketing služeb komunikační strategie Marketing communication integrated marketing communication marketing communication mix communication tools new trends in marketing communication service services marketing communication strategy
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xhfv2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Pavel Klička
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing - komunikační strategie firmy Footshop
Petra Komarovová -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Vendula Kejřová -
Komunikační a marketingové strategie módního průmyslu na Pražském trhu.
Jan Zagvozkin -
Návrh komunikační strategie pro vybraný podnik
Zuzana Odvárková -
Digital marketing - komunikační strategie firmy s ohledem na rozdílné věkové skupiny
Klára Marková -
Analýza komunikační strategie značky Starbucks se zaměřením na digitální marketing a sociální média
Nikola Herodesová -
Virální marketing komunikační strategie firmy.
Anna Šedová -
International marketing communication
Dominika Kučerová