Význam customer experience v hotelech a penzionech – Bc. Martin Pleyer
Bc. Martin Pleyer
Diplomová práce
Význam customer experience v hotelech a penzionech
The importance of customer experience in hotels and guesthouses
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým konceptem customer experience (CX). V literární rešerši jsou shrnuty dosavadní poznatky k tomuto tématu zaměřené na oblast hotelů a penzionů. V praktické části je proveden nejprve kvalitativní výzkum, který zjišťuje, jaké komponenty se podílí na tvorbě celkového zážitku. Dále byl proveden kvantitativní výzkum, který zjišťuje, které z těchto komponent mají …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the marketing concept of customer experience (CX). The literature review summarizes the existing knowledge on this topic focused on hotels and guesthouses. In the practical part, qualitative research is first conducted to find out which components are involved in the creation of the overall experience. Next, quantitative research was conducted to find out which of these …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/sanqc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Lucie Šperková -
Customer experience v oblasti B2B marketingu
Vladimír Kurz -
Customer Experience a mapy zákaznických cest ve vybrané společnosti
Lucie Weissová -
Customer experience v e-commerce projektu Point4me
Michael Sázavský -
Customer experience v bezobalových obchodech
Karolína Dvořáčková -
Customer Experience
Veronika Kundrtová -
Customer Experience as a Sustainable Source of Competitive Differentiation in the Age of Internet-Perspective of the Hotel Industry
Kryštof Luňák -
Košer turismus a jeho unikátní produkt Kosher Hotel KING DAVID Prague
Hana Stoličková