Marketingová komunikace - product placement – Kristýna Zábranská
Kristýna Zábranská
Bakalářská práce
Marketingová komunikace - product placement
Marketing communication - product placement
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového nástroje product placement. V práci je jako hlavní cíl zkoumána účinnost product placementu, neboť ve světovém měřítku zatím neexistuje konkrétní metrika pro její hodnocení. Dílčím cílem je komparace vybraných modelů. Jsou představeny konkrétní metody měření výsledného efektu product placementu, jako jsou marketingová rezonance, metrika Marketing …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the issue of the product placement as a marketing tool. The main aim of the thesis is to investigate the product placement efficiency, as there is no specific metric for its evaluation on the world scale. A partial aim is the comparison of selected models. Specific methods for measuring the resulting product placement effect, such as marketing resonance, Marketing Return …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Huml
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Effectiveness of product placement on consumer behavior
Thilak Kumar Venkatesan Ravi Kumar -
Product placement - způsoby využití a jejich efektivnost
Nikola Horníková -
Marketingová komunikace - product placement
Kryštof Pearse -
Product placement - způsoby využití a jejich efektivnost
Dominika Valentová -
Product placement seriálu "Dva a půl chlapa"
Jan Skála -
Efektivnost product placementu v procesu rebrandingu
Barbora Kailová -
Experimental Study Identifying Gender Effect of Influencers on Product Placement on Instagram
Veronika Šachová -
Využití product placementu jako rozvíjejícího se marketingového nástroje v České republice
Martina Kopečková
Název
Vložil
Vloženo
Práva