Ing. Martina Kopečková

Disertační práce

Využití product placementu jako rozvíjejícího se marketingového nástroje v České republice

The Use of Product Placement as an Expanding Marketing Tool in the Czech Republic
Anotace:
Disertační práce si klade za cíl jasně identifikovat charakteristiky využití product placementu jako rozvíjejícího se marketingového nástroje v české audiovizuální tvorbě. Práce je specificky zaměřena na product placement v českých filmech, seriálech a televizních programech.Na základě výsledků výzkumů byl stanoven návrh doporučení způsobu využití product placementu českým organizacím. Při tvorbě audiovizuálního …více
Abstract:
The aim of the dissertation thesis was to identify clearly the characteristics of the product placement application as a marketing tool in the Czech audiovisual media. The work is specialized in the product placement use in Czech films, series and television programmes. On the basis of the research the suggestions of the methods of product placement application in Czech organizations were established …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 10. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 12. 2014

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kopečková, Martina. Využití product placementu jako rozvíjejícího se marketingového nástroje v České republice. Zlín, 2014. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe