Michaela ČÁPOVÁ
Bachelor's thesis
Adaptační kurzy na školách
Adaptation course in schools
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá adaptačními kurzy na školách a jejich vlivem při utváření nových třídních kolektivů. V teoretické části je pozornost věnována především na význam adaptačních kurzů, vymezení jejich nejčastějších účastníků (adolescentů) a definici zážitkové pedagogiky, která je neodmyslitelnou součástí těchto kurzů. Ve výzkumné části jsou představeny výzkumné cíle (očekávání žáků od kurzu …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with adaptation courses in schools and their influence on the formation of new classroom collectives. In the theoretical part, attention is paid mainly to the meaning of adaptation courses, the definition of their most frequent participants (adolescents) and the definition of experiential pedagogy, which is an inherent part of these courses. The research part presents the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Miroslav Procházka, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČÁPOVÁ, Michaela. Adaptační kurzy na školách. České Budějovice, 2023. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specialization in pedagogy / Přu-SVu-SZu
Práce na příbuzné téma
-
Instrukce lektorů Prázdninové školy Lipnice
Libor Pokorný -
Projektové řízení autorských kurzů v Prázdninové škole Lipnice - analýza a metodický průvodce
Zbyněk Riedl -
Marketingová komunikace občanského sdružení Prázdninová škola Lipnice
Michaela KLOCOVÁ -
Vývoj Instruktorského kurzu Prázdninové školy Lipnice
Klára ŠINDELKOVÁ -
Vliv časového odstupu pokurzovní reflexe na výpovědi účastníků zimní části Instruktorského kurzu Prázdninové školy Lipnice 2015.
Petr SKALKA -
Prázdninová škola Lipnice Projekt BOTTEGA
Šárka Ondřejová -
Komunikační strategie neziskové organizace Prázdninová škola Lipnice
Zuzana HANÁKOVÁ -
Montessori pedagogika v Základní a Mateřské škole Lomnice se zaměřením na výuku českého jazyka a literatury
Lenka PŘIDALOVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
Bulánová, L.
22. 4. 2023