Využití nástrojů marketingového a komunikačního mixu ve společnosti Neria a.s. – Bc. Jaroslav Konečný
Bc. Jaroslav Konečný
Diplomová práce
Využití nástrojů marketingového a komunikačního mixu ve společnosti Neria a.s.
Use of tools and marketing communication mix in Neria a.s. company
Anotace:
V diplomové práci “Využití nástrojů marketingového a komunikačního mixu ve společnosti Neria, a.s.“ zaměřuji především pozornost na zlepšení komunikace se zákazníky, zvýšení kvality distribučních kanálů a s tím spojenou optimalizaci stavu skladových zásob. Dále je vytvořen návrh zpracování cenové strategie se zvláštním zaměřením na velkoodběratele a dlouhodobé zákazníky s dobrou platební morálkou. …víceAbstract:
In the thesis "The use of tools and marketing communication mix in Neria a.s. company" primarily focuses attention on improving customer communications, improve the quality of distribution channels and their associated optimizing stock levels. It is a working draft pricing strategy with special focus on wholesale and long-term customers with good payment habits. Based on the SWOT analysis draws attention …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/jzglu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2010
- Vedoucí: Ing. Martina Brücknerová
- Oponent: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Distribuce a propagace rap music v kontextu světového a českého hudebního průmyslu
Tomáš Čech -
Nástup hypermarketů na český trh, jejich vývoj a vliv na způsoby distribuce a propagace filmů na nosičích domácí zábavy
Radek ZWICKER -
Slevové portály jako možný způsob distribuce
Michaela Sovišová -
Kvalita surovin používaných v cukrářské výrobě
Anna Charišyna -
Kvalita uzenářských výrobků se zaměřením na měkké salámy
Denisa Grillová -
Doporučená cena vs. tržní cena nehmotných produktů herního průmyslu
David Chittenden -
Právní souvislosti při oceňování nemovitého majetku. Cena obvyklá podle zákona o oceňování majetku a cena zjištěná podle zvláštních předpisů.
Lenka Čiperová -
Oceňování okrasných rostlin, charakteru stromy – porovnání oceňovacích metod v ČR – cena zjištěná a cena obvyklá
Jana Hermanová