Využití nástrojů marketingového a komunikačního mixu ve společnosti Neria a.s. – Bc. Jaroslav Konečný
Bc. Jaroslav Konečný
Master's thesis
Využití nástrojů marketingového a komunikačního mixu ve společnosti Neria a.s.
Use of tools and marketing communication mix in Neria a.s. company
Abstract:
V diplomové práci “Využití nástrojů marketingového a komunikačního mixu ve společnosti Neria, a.s.“ zaměřuji především pozornost na zlepšení komunikace se zákazníky, zvýšení kvality distribučních kanálů a s tím spojenou optimalizaci stavu skladových zásob. Dále je vytvořen návrh zpracování cenové strategie se zvláštním zaměřením na velkoodběratele a dlouhodobé zákazníky s dobrou platební morálkou. …moreAbstract:
In the thesis "The use of tools and marketing communication mix in Neria a.s. company" primarily focuses attention on improving customer communications, improve the quality of distribution channels and their associated optimizing stock levels. It is a working draft pricing strategy with special focus on wholesale and long-term customers with good payment habits. Based on the SWOT analysis draws attention …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2010
Identifier:
https://is.sting.cz/th/jzglu/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2010
- Supervisor: Ing. Martina Brücknerová
- Reader: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Distribuce a propagace rap music v kontextu světového a českého hudebního průmyslu
Tomáš Čech -
Nástup hypermarketů na český trh, jejich vývoj a vliv na způsoby distribuce a propagace filmů na nosičích domácí zábavy
Radek ZWICKER -
Slevové portály jako možný způsob distribuce
Michaela Sovišová -
Kvalita surovin používaných v cukrářské výrobě
Anna Charišyna -
Kvalita uzenářských výrobků se zaměřením na měkké salámy
Denisa Grillová -
Doporučená cena vs. tržní cena nehmotných produktů herního průmyslu
David Chittenden -
Právní souvislosti při oceňování nemovitého majetku. Cena obvyklá podle zákona o oceňování majetku a cena zjištěná podle zvláštních předpisů.
Lenka Čiperová -
Oceňování okrasných rostlin, charakteru stromy – porovnání oceňovacích metod v ČR – cena zjištěná a cena obvyklá
Jana Hermanová