Bc. Jaroslav Konečný

Master's thesis

Využití nástrojů marketingového a komunikačního mixu ve společnosti Neria a.s.

Use of tools and marketing communication mix in Neria a.s. company
Abstract:
V diplomové práci “Využití nástrojů marketingového a komunikačního mixu ve společnosti Neria, a.s.“ zaměřuji především pozornost na zlepšení komunikace se zákazníky, zvýšení kvality distribučních kanálů a s tím spojenou optimalizaci stavu skladových zásob. Dále je vytvořen návrh zpracování cenové strategie se zvláštním zaměřením na velkoodběratele a dlouhodobé zákazníky s dobrou platební morálkou. …more
Abstract:
In the thesis "The use of tools and marketing communication mix in Neria a.s. company" primarily focuses attention on improving customer communications, improve the quality of distribution channels and their associated optimizing stock levels. It is a working draft pricing strategy with special focus on wholesale and long-term customers with good payment habits. Based on the SWOT analysis draws attention …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 5. 2010
  • Supervisor: Ing. Martina Brücknerová
  • Reader: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting