Ing. Matěj Peroutka

Bachelor's thesis

Analýza marketingové komunikace mobilních operátorů na sociálních sítích

Analysis of marketing communication of mobile operators on social networks
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci společností Telefónica Czech Republic, a.s., T-Mobile Czech Republic, a.s. a Vodafone Czech Republic, a.s., tedy tří dominantních mobilních operátorů v České republice a primárně na komunikaci pomocí Facebook. Teoretická část zmiňuje základní dělení sociálních médií a sítí, s ohledem na jejich využití v marketingovém a komunikačním mixu …more
Abstract:
This bachelor's thesis focuses on the marketing communication of Telefonica Czech Republic, a.s., T-Mobile Czech Republic, a.s. and Vodafone Czech Republic, a.s., the three dominant mobile phone operators in the Czech Republic and primarily on the communication through the social network Facebook. The theoretical part focuses on the basic division of social media and networks and their role in marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 6. 2014
  • Supervisor: Ing. Tereza Dvořáková
  • Reader: PhDr. Jana Matúšová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní