Analýza marketingové komunikace mobilních operátorů na sociálních sítích – Ing. Matěj Peroutka
Ing. Matěj Peroutka
Bachelor's thesis
Analýza marketingové komunikace mobilních operátorů na sociálních sítích
Analysis of marketing communication of mobile operators on social networks
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci společností Telefónica Czech Republic, a.s., T-Mobile Czech Republic, a.s. a Vodafone Czech Republic, a.s., tedy tří dominantních mobilních operátorů v České republice a primárně na komunikaci pomocí Facebook. Teoretická část zmiňuje základní dělení sociálních médií a sítí, s ohledem na jejich využití v marketingovém a komunikačním mixu …moreAbstract:
This bachelor's thesis focuses on the marketing communication of Telefonica Czech Republic, a.s., T-Mobile Czech Republic, a.s. and Vodafone Czech Republic, a.s., the three dominant mobile phone operators in the Czech Republic and primarily on the communication through the social network Facebook. The theoretical part focuses on the basic division of social media and networks and their role in marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ot695/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Tereza Dvořáková
- Reader: PhDr. Jana Matúšová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Mobilní marketing
Patrik Kopecký -
Mobilní marketing: analýza marketingové komunikace prostřednictvím mobilního operátora T-Mobile v letech 2009-2010
Petra Hojovcová -
Mobilní marketing. Využívání MMS služby mobilním operátorem Vodafone a.s.
Martina Hlaváčková -
Social media marketing českých mobilních operátorů
Barbora Samková -
Přímý marketing jako komunikační technika
Viktoriya Zabelina -
Regionální marketing
Darya Ussova -
Marketing telekomunikačních operátorů a Internet
Martina Balcarová -
Product, Marketing research and Development of “Vinylook” mobile application
Jana Ljubinkovic