Ing. Matěj Peroutka

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace mobilních operátorů na sociálních sítích

Analysis of marketing communication of mobile operators on social networks
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci společností Telefónica Czech Republic, a.s., T-Mobile Czech Republic, a.s. a Vodafone Czech Republic, a.s., tedy tří dominantních mobilních operátorů v České republice a primárně na komunikaci pomocí Facebook. Teoretická část zmiňuje základní dělení sociálních médií a sítí, s ohledem na jejich využití v marketingovém a komunikačním mixu …více
Abstract:
This bachelor's thesis focuses on the marketing communication of Telefonica Czech Republic, a.s., T-Mobile Czech Republic, a.s. and Vodafone Czech Republic, a.s., the three dominant mobile phone operators in the Czech Republic and primarily on the communication through the social network Facebook. The theoretical part focuses on the basic division of social media and networks and their role in marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
  • Oponent: PhDr. Jana Matúšová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace