Analýza marketingové komunikace mobilních operátorů na sociálních sítích – Ing. Matěj Peroutka
Ing. Matěj Peroutka
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace mobilních operátorů na sociálních sítích
Analysis of marketing communication of mobile operators on social networks
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci společností Telefónica Czech Republic, a.s., T-Mobile Czech Republic, a.s. a Vodafone Czech Republic, a.s., tedy tří dominantních mobilních operátorů v České republice a primárně na komunikaci pomocí Facebook. Teoretická část zmiňuje základní dělení sociálních médií a sítí, s ohledem na jejich využití v marketingovém a komunikačním mixu …víceAbstract:
This bachelor's thesis focuses on the marketing communication of Telefonica Czech Republic, a.s., T-Mobile Czech Republic, a.s. and Vodafone Czech Republic, a.s., the three dominant mobile phone operators in the Czech Republic and primarily on the communication through the social network Facebook. The theoretical part focuses on the basic division of social media and networks and their role in marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ot695/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
- Oponent: PhDr. Jana Matúšová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Mobilní marketing
Patrik Kopecký -
Mobilní marketing: analýza marketingové komunikace prostřednictvím mobilního operátora T-Mobile v letech 2009-2010
Petra Hojovcová -
Mobilní marketing. Využívání MMS služby mobilním operátorem Vodafone a.s.
Martina Hlaváčková -
Mobilní marketing v ČR
Daniel Němec -
The concept of Marketing its role and influence on advancements in mobile operators of Azerbaijan.
Mehriban Ismayilova -
Obchodní praktiky mobilního operátora a právní ochrana spotřebitele na příkladu O2 se zaměřením na mobilní marketing
Dana Horníková -
Social media marketing českých mobilních operátorů
Barbora Samková -
Přímý marketing jako komunikační technika
Viktoriya Zabelina