Volnočasové aktivity pro děti s PAS v občanském sdružení ADAM – Markéta TIRDILOVÁ
Markéta TIRDILOVÁ
Bakalářská práce
Volnočasové aktivity pro děti s PAS v občanském sdružení ADAM
Leisure time activities for children with an ASD in civic association ADAM
Anotace:
Bakalářská práce s tématem Volnočasové aktivity pro děti s PAS v občanském sdružení ADAM se zabývá obecně poruchami autistického spektra a volným časem. Věnuje se také propojením těchto dvou oblastí, tedy možnostmi využití volného času u dětí s autismem. Na teoretickou část navazuje část praktická, která se věnuje činnosti občanského sdružení ADAM a zapojování dětí s PAS do jeho volnočasových aktivit …víceAbstract:
Bachelor thesis with titled Leisure time activities for children with an ASD in civic association ADAM is in general focused on autism spectrum disorder and leisure time. It is also focused on connection of this two topics, thus possibilities of spending leisure time for children with autism. The teoretical part is folowed by the practical part, which deals with activity of civic association ADAM and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2016
Zveřejnit od: 1. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Petr Adamus, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TIRDILOVÁ, Markéta. Volnočasové aktivity pro děti s PAS v občanském sdružení ADAM. Ostrava, 2016. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 1.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 1. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Jak pandemie ovlivnila život v rodinách s dítětem s poruchou autistického spektra
Karolína Hanzlíková -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková -
Podpůrná opatření a jejich vliv na inkluzi dítěte s poruchami autistického spektra v běžné mateřské škole
Blanka Konečná -
Sekvenční variabilita lidského mitochondriálního genomu a její význam v patogenezi poruch autistického spektra
Natálie Sedláková -
Vzdělávání žáka s poruchou autistického spektra na 1. stupni Základní školy
Lenka Drábková -
Principy interakce jokera a diváků v představeních divadla fórum
Martin Strnad -
Animace, vizualizace a interakce v řízených volnočasových aktivitách
Matěj TUHÝ