Analýza komunikačního mixu společnosti Eaton Elektrotechnika s.r.o. – Tereza Matějová
Tereza Matějová
Bakalářská práce
Analýza komunikačního mixu společnosti Eaton Elektrotechnika s.r.o.
Communication mix of the company Eaton Elektrotechnika s.r.o.
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje oblasti marketingu společnosti Eaton Elektrotechnika s.r.o. Zkoumá a hodnotí uplatňované nástroje komunikačního mixu společnosti a následně se zaměřuje na konkrétní případ podpory prodeje. Teoretická část se zabývá zejména marketingovým mixem, propagací a charakteristikou mezipodnikového trhu. Praktická část nejprve charakterizuje společnost Eaton Elektrotechnika s.r.o., …víceAbstract:
The thesis deals with the field of marketing of the company Eaton Elektrotechnika s.r.o. It examinates and evaluates the implementation of the communication mix of the company. Furthermore it focuses on the specific case of the sales promotion. The theoretical part presents terms such as marketing mix, promotion and characteristics of an intercompany market. The practical part describes the company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/54492
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2016
- Vedoucí: Petr Cimler
- Oponent: Jan Fuchs
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/54492
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelská soutěž v marketingové podpoře prodeje
Lucie Minksová -
Podpora prodeje a spotřebitelská soutěž
Monika Vavrušková -
Spotřebitelská soutěž v automobilovém průmyslu
Jan Brož -
Metody a techniky podpory prodeje - spotřebitelské soutěže
Jan Šafář -
Marketingový mix při expanzi společnosti na maďarský trh
Jakub Zapletal -
Marketingový mix nového produktu vstupujícího na trh
Veronika Kozáková -
Marketingový mix na trhu kosmetických produktů
Zuzana Dvořáková -
Mezinárodní marketingový mix společnosti vstupující na zahraniční trh
Lujza Sadloňová