Nástroje pro sdílení informací ve firmě – Bc. Martina Bernardová
Bc. Martina Bernardová
Bachelor's thesis
Nástroje pro sdílení informací ve firmě
Tools for sharing information within a company
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá porovnáním nástrojů používaných pro sdílení informací ve firmě prostřednictvím internetu. Práce je zaměřena na intranetové řešení a cloud computing. Je probírána otázka možností využití těchto řešení, jejich bezpečnost, výhody a nevýhody. Práce hodnotí vhodnost jejich využití ve firmě.Abstract:
This bachelor thesis aims to compare the tools used for sharing information within a company via the Internet. The thesis focuses on intranet and cloud computing. The question of possibilities of use is discussed as are the tools' safety, advantages and disadvantages. The thesis evaluates the convenience of their use in companies.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2015
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2015
- Supervisor: doc. Ing. Pavel Petr, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Bernardová, Martina. Nástroje pro sdílení informací ve firmě. Pardubice, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Operation in Enterprises
Theses on a related topic
-
Podpora prodeje jako nástroj marketingové komunikace v podniku v sektoru služeb v oblasti ubytování a pohostinství
Marcela Hipská -
Komunikace v podniku
Kateřina Jarošová -
Komunikace v podniku
Andrej Sobota -
Uplatnění trendových nástrojů marketingové komunikace v CRM podniku medisap s.r.o.
Adam Psota -
Trendy v oblasti marketingové komunikace podniků působících v cestovním ruchu
Michaela Škutová -
Význam komunikace v systému řízení podniku
Lucie Fabiánová -
Marketingová komunikace podniku v oblasti maloobchodu
Daniela Hufová -
Marketingová komunikace podniku v rámci krizové situace s důrazem na Covid 19
Sofiya Zaynutdinova