Hodnocení prvků manažerské komunikace – Bc. Barbora Schönbeková
Bc. Barbora Schönbeková
Master's thesis
Hodnocení prvků manažerské komunikace
Evaluation of manager communication elements
Abstract:
Diplomová práce na téma “Hodnocení prvků manažerské komunikace“ je zaměřena na výzkum významnosti prvků manažerské komunikace u městských policií, zejména u Městské policie Chomutov. Teoretická část čerpá z dostupných literárních zdrojů pojednávajících o druzích komunikace, komunikaci, prvcích komunikace, efektivní komunikaci a dalších pojmů spojených s komunikací. Praktická část práce vychází z …moreAbstract:
The diploma thesis on the topic "Evaluation of elements of managerial communication" is focused on the research of the significance of elements of managerial communication in the municipal police, especially in the Chomutov Municipal Police. The theoretical part draws on available literary sources dealing with types of communication, communication, elements of communication, effective communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 3. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jiří Fiedler, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SCHÖNBEKOVÁ, Barbora. \textit{Hodnocení prvků manažerské komunikace}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2021. Available from: https://theses.cz/id/356t95/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
Public Administration and Regional Development - Most
Theses on a related topic
-
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Use of integrated marketing communication tools to support sales and build a company brand for the sale of confectionery supplies
Ludmila Naušová -
The Tools of Marketing Communication and their Development in the History
Egor Lykov -
Differences in the use of communication tools among European cultures
Nicole Knöpfli -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková -
Moderní formy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Anna Štefánková -
T: Nové formy komunikace ve válečné fotografii
Pawel Frenczak
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights