Hodnocení prvků manažerské komunikace – Bc. Barbora Schönbeková
Bc. Barbora Schönbeková
Master's thesis
Hodnocení prvků manažerské komunikace
Evaluation of manager communication elements
Anotácia:
Diplomová práce na téma “Hodnocení prvků manažerské komunikace“ je zaměřena na výzkum významnosti prvků manažerské komunikace u městských policií, zejména u Městské policie Chomutov. Teoretická část čerpá z dostupných literárních zdrojů pojednávajících o druzích komunikace, komunikaci, prvcích komunikace, efektivní komunikaci a dalších pojmů spojených s komunikací. Praktická část práce vychází z …viacAbstract:
The diploma thesis on the topic "Evaluation of elements of managerial communication" is focused on the research of the significance of elements of managerial communication in the municipal police, especially in the Chomutov Municipal Police. The theoretical part draws on available literary sources dealing with types of communication, communication, elements of communication, effective communication …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Jiří Fiedler, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
Public Administration and Regional Development - Most
Práce na příbuzné téma
-
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Use of integrated marketing communication tools to support sales and build a company brand for the sale of confectionery supplies
Ludmila Naušová -
The Tools of Marketing Communication and their Development in the History
Egor Lykov -
Differences in the use of communication tools among European cultures
Nicole Knöpfli -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková -
Moderní formy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Anna Štefánková -
T: Nové formy komunikace ve válečné fotografii
Pawel Frenczak
Názov
Vložil
Vložené
Práva