Tvorba obchodní strategie podniku – Bc. Sylva Talpová, Ph.D.
Bc. Sylva Talpová, Ph.D.
Diplomová práce
Tvorba obchodní strategie podniku
Business strategy generation
Anotace:
Tato diplomová práce, která nese název „Tvorba obchodní strategie podniku“, se zabývá teoretickou a praktickou stránkou strategického řízení. Teoretická část práce pojednává o strategickém řízení jako o ucelené koncepci, která je nezbytnou součástí moderního řízení podniků. Je zde popsán obecný postup tvorby podnikové strategie, tedy analýzy vnějšího a vnitřního prostředí podniku, a z nich vycházející …víceAbstract:
This thesis, entitled “Business Strategy Generation“, deals with theory and practice of strategic management. The theoretical part concerns strategic management as an integrated approach, which is an essential part of modern management. This part describes the process of business strategy generation with an emphasis on external and internal analysis, from which the strategy is generated. In the practical …víceKlíčová slova
Strategické řízení konkurenční výhoda strategická analýza SWOT analýza SLEPT analýza Porterův model konkurenčního prostředí obchodní strategie.Strategic management competitive advantage strategic analysis SWOT analysis SLEPT analysis Porter´s model of competitive environment business strategy.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nl0ed/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2008
- Vedoucí: Ing. Viliam Záthurecký, MBA
- Oponent: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Evaluation of the Company's Competitiveness
Cyril Antony -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
Evaluation of the Company's Competitiveness
Bibin Mathew -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova -
Influence of competitive environment on business strategy and operation
Pascal Nweze -
Real-Time Data Integration in CRM: An analysis of its impact on Global Business Performance and Competitive Environment in the Brewery Industry
Ebitimi Anthony Akene -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Denisa Malčíková -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Leheň