Nastavování a optimalizace SEA reklamních kampaní – Bc. Jana Steinhauserová
Bc. Jana Steinhauserová
Master's thesis
Nastavování a optimalizace SEA reklamních kampaní
Setting up and optimizing SEA campaigns
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá tvorbou a nastavováním placené reklamy ve vyhledávání a její optimalizací pro vybranou společnost na základě stanovených cílů. Teoretická část práce je tvořená literární rešerší dostupných zdrojů a věnuje se internetové reklamě a jednotlivým digitálním kanálům, prostřednictvím nichž lze na internetu inzerovat. Více do hloubky je zde rozebrán SEA digitální kanál a jeho …moreAbstract:
This thesis deals with the creation and setting search engine advertising and its optimization for a selected company based on set goals. The theoretical part of the work consists of literary research of available sources, and it deals with internet advertising and each digital channel through which it is possible to advertise on the internet. The SEA digital channel and its individual components, …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Václav Lohr, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
STEINHAUSEROVÁ, Jana. \textit{Nastavování a optimalizace SEA reklamních kampaní}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2022. Available from: https://theses.cz/id/35wcjs/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Theses on a related topic
-
Placená reklama ve vyhledávání v e-commerce
Barbora Hanzalová -
Economics of Internet Advertising
Lucie Langmajerová -
Internet jako inzertní médium
Michaela Pařenicová -
Internet jako inzertní médium
Zdeněk Netolický -
Internet a reklama
David Zapletal -
Comparing the Language of Print and On-line Advertising
Kristýna Mráková -
Optimalizace výkonnostních PPC reklam ve vybrané společnosti
Klaudia Olejníková -
Optimalizace výkonnostních PPC reklam ve vybrané společnosti
Michaela Vachová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights