Bc. Kristýna Ištvanfyová

Diplomová práce

Marketingová strategie vybraného podniku

Marketing strategy of the selected company
Anotace:
Cílem DP je navrhnout marketingovou strategii vybraného podniku. Teoretická část bude obsahovat teoretické poznatky týkající se strategického marketingu, tvorby marketingové strategie, jejich postupových kroků a typologii strategií. V praktické části bude představen podnik, realizovaná analýza marketingového makroprostředí a mikroprostředí, analýza vnitřního prostředí vybranými metodami. Součásti analýzy …více
Abstract:
The aim of the diploma thesis is a suggestion of a marketing strategy for a selected company. The theoretical part will contain theoretical knowledge related to strategic marketing, creation of marketing strategies, their process steps and typological strategies. In the practical part will be a introduction of the company, the analysis of the marketing macro-environment and micro-environment, the analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2021
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/cri5m/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2021
  • Vedoucí: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management