Bc. Kristýna Ištvanfyová

Master's thesis

Marketingová strategie vybraného podniku

Marketing strategy of the selected company
Abstract:
Cílem DP je navrhnout marketingovou strategii vybraného podniku. Teoretická část bude obsahovat teoretické poznatky týkající se strategického marketingu, tvorby marketingové strategie, jejich postupových kroků a typologii strategií. V praktické části bude představen podnik, realizovaná analýza marketingového makroprostředí a mikroprostředí, analýza vnitřního prostředí vybranými metodami. Součásti analýzy …more
Abstract:
The aim of the diploma thesis is a suggestion of a marketing strategy for a selected company. The theoretical part will contain theoretical knowledge related to strategic marketing, creation of marketing strategies, their process steps and typological strategies. In the practical part will be a introduction of the company, the analysis of the marketing macro-environment and micro-environment, the analysis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2021
  • Supervisor: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Master programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management