Marketingová strategie vybraného podniku – Bc. Kristýna Ištvanfyová
Bc. Kristýna Ištvanfyová
Master's thesis
Marketingová strategie vybraného podniku
Marketing strategy of the selected company
Abstract:
Cílem DP je navrhnout marketingovou strategii vybraného podniku. Teoretická část bude obsahovat teoretické poznatky týkající se strategického marketingu, tvorby marketingové strategie, jejich postupových kroků a typologii strategií. V praktické části bude představen podnik, realizovaná analýza marketingového makroprostředí a mikroprostředí, analýza vnitřního prostředí vybranými metodami. Součásti analýzy …moreAbstract:
The aim of the diploma thesis is a suggestion of a marketing strategy for a selected company. The theoretical part will contain theoretical knowledge related to strategic marketing, creation of marketing strategies, their process steps and typological strategies. In the practical part will be a introduction of the company, the analysis of the marketing macro-environment and micro-environment, the analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2021
Identifier:
https://is.slu.cz/th/cri5m/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2021
- Supervisor: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
IŠTVANFYOVÁ, Kristýna. \textit{Marketingová strategie vybraného podniku}. Online. Master's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2021. Available from: https://theses.cz/id/365h9m/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová