Matúš Humaj
Bakalářská práce
Direct marketing a automobilový trh
Direct marketing a automobilový trh
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřená na direct marketing v těsném spojení s automobilovým trhem v České republice. V teoretické části přibližuje direct marketing jako jednou z disciplín marketingové komunikace, hovoří o jeho výhodách, nevýhodách, úkolech, nástrojích a právní úpravě. V praktické části se pomoci analýzy trhu a dotazníku snažím najít slabé místo trhu a navrhuji způsob využití direct marketingu …víceAbstract:
Bachelor's thesis focuses on direct marketing in close links with car market in Czech republic. Theoretical part points to direct marketing like event of marketing communication, it mentions about advantages and disadvantages, functions, tools and about adjustmen. In practical part I try to find the weak site of the market by the help of market's analysis and questionnaire and I propose the concept …víceAbstract:
Bakalárska práca je zameraná na direct marketing v úzkom spojení s automobilovým trhom v Českej republike. V teoretickej časti približuje direct marketing ako jednu z disciplín marketingovej komunikácie, hovorí o jeho výhodách, nevýhodách, úlohách, nástrojoch a právnej úprave. V praktickej časti sa pomocou analýzy trhu a dotazníka snažím nájsť slabé miesto trhu a navrhujem spôsob využitia direct marketingu …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 3. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/28135
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 6. 2011
- Vedoucí: Hilda Bártová
- Oponent: Jitka Černá
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/28135
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikácia a marketingová stratégia v maďarskej banke
Zsolt Sándor -
Marketingová komunikácia vybranej organizácie
Dominika Kultanová -
Marketingová komunikácia vybranej firmy
Daniela Rabatinová -
Marketingová komunikácia vybraného reťazca lekární
Andrea Šándorová -
Marketingová komunikácia hokejového klubu HK Martin
Petronela Kubaláková -
Marketingová komunikácia vybranej organizácie
Martina Mičianová -
Marketingová komunikácia trvalo udržateľného cestovného ruchu na Liptove
Martina Majchútová -
Digitálna marketingová komunikácia vybraného podniku
Budinská Budinská