Matúš Humaj

Bakalářská práce

Direct marketing a automobilový trh

Direct marketing a automobilový trh
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřená na direct marketing v těsném spojení s automobilovým trhem v České republice. V teoretické části přibližuje direct marketing jako jednou z disciplín marketingové komunikace, hovoří o jeho výhodách, nevýhodách, úkolech, nástrojích a právní úpravě. V praktické části se pomoci analýzy trhu a dotazníku snažím najít slabé místo trhu a navrhuji způsob využití direct marketingu …více
Abstract:
Bachelor's thesis focuses on direct marketing in close links with car market in Czech republic. Theoretical part points to direct marketing like event of marketing communication, it mentions about advantages and disadvantages, functions, tools and about adjustmen. In practical part I try to find the weak site of the market by the help of market's analysis and questionnaire and I propose the concept …více
Abstract:
Bakalárska práca je zameraná na direct marketing v úzkom spojení s automobilovým trhom v Českej republike. V teoretickej časti približuje direct marketing ako jednu z disciplín marketingovej komunikácie, hovorí o jeho výhodách, nevýhodách, úlohách, nástrojoch a právnej úprave. V praktickej časti sa pomocou analýzy trhu a dotazníka snažím nájsť slabé miesto trhu a navrhujem spôsob využitia direct marketingu …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 3. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 6. 2011
  • Vedoucí: Hilda Bártová
  • Oponent: Jitka Černá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/28135

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management