Základní formáty elektronické internetové reklamy a měření jejich účinnosti – Bc. Filip Líbal
Bc. Filip Líbal
Bachelor's thesis
Základní formáty elektronické internetové reklamy a měření jejich účinnosti
The basic formats of the electronic-internet advertising and a measurement of their efficiency
Abstract:
Filip Líbal, Obor Marketingová komunikace, název práce Základní formáty elektronické-internetové reklamy (reklamy) a měření jejich účinnosti. Práce se zabývá nejznámějšími formami internetového marketingu na českém trhu. Detailně popisuje jejich meřitelnost a využití v praxi. Práce detailně rozebírá virální marketing, jeho postaveni v oblasti marketingu, správné využití a propojení s dalšími kanály …moreAbstract:
In the bachelors thesis we analyze Basic forms of online commercial communication we define its particular kinds, methods of operation, advantages and disadvantages. In viral marketing, we define what exactly this media means and what are its specific attributes.We also present several viral campaigns to analyze their success or failure.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/v1ypq/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2010
- Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Reader: PhDr. Pavel Čírtek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Nové formy internetové reklamy
Eva Procházková -
Regulace reklamy na internetu
Dagmar Tatoušková -
Vliv internetové reklamy při výběru produktů a služeb vysokoškolskými studenty
Klára HANYCHOVÁ -
Základní formáty elektronické-internetové reklamy a měření jejich účinnosti (varianty obchodních modelů).
Richard Fajtl -
Využití internetové reklamy
Tereza PROCHÁZKOVÁ -
Dopady spojení tradiční televizní reklamy s internetovými technologiemi
Marcel Jánský -
Vnímání internetové reklamy českými spotřebiteli
Andrea Válová -
Základní formáty elektronické-internetové reklamy a měření jejich účinnosti
Ivana Růžičková