Bc. Filip Líbal

Bachelor's thesis

Základní formáty elektronické internetové reklamy a měření jejich účinnosti

The basic formats of the electronic-internet advertising and a measurement of their efficiency
Abstract:
Filip Líbal, Obor Marketingová komunikace, název práce Základní formáty elektronické-internetové reklamy (reklamy) a měření jejich účinnosti. Práce se zabývá nejznámějšími formami internetového marketingu na českém trhu. Detailně popisuje jejich meřitelnost a využití v praxi. Práce detailně rozebírá virální marketing, jeho postaveni v oblasti marketingu, správné využití a propojení s dalšími kanály …more
Abstract:
In the bachelors thesis we analyze Basic forms of online commercial communication we define its particular kinds, methods of operation, advantages and disadvantages. In viral marketing, we define what exactly this media means and what are its specific attributes.We also present several viral campaigns to analyze their success or failure.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 6. 2010
  • Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Reader: PhDr. Pavel Čírtek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní