Eva Procházková

Bakalářská práce

Nové formy internetové reklamy

Anotace:
Tato práce se zabývá možnostmi propagace firmy na internetu se zaměřením na využití moderních technologií. Jejím cílem bylo analyzovat a srovnat vybrané nástroje. Důraz je kladen na mobilní zařízení jako moderní nástroj marketingu. Celá práce byla rozdělena na čtyři oblasti. V první části se zaměřuje na samotný marketing a v něm využívané pojmy. Další kapitola pojednává o nástrojích, které se používají …více
Abstract:
This thesis deal with the possibilities of promotion firm in internet with specialization on utilization of modern technology. The aim was analyze and compare the selected tools. The emphasis is on mobile device like modern tool of marketing. The whole bachelor's work was divided into four fields. The first part is about itself marketing and its terms. The next chapter is about tools used in internet …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 8. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Renáta Bílková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Procházková, Eva. Nové formy internetové reklamy. Pardubice, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

Univerzita Pardubice

Fakulta ekonomicko-správní

Bakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Regionální a informační management