Eva Procházková
Bakalářská práce
Nové formy internetové reklamy
Anotace:
Tato práce se zabývá možnostmi propagace firmy na internetu se zaměřením na využití moderních technologií. Jejím cílem bylo analyzovat a srovnat vybrané nástroje. Důraz je kladen na mobilní zařízení jako moderní nástroj marketingu. Celá práce byla rozdělena na čtyři oblasti. V první části se zaměřuje na samotný marketing a v něm využívané pojmy. Další kapitola pojednává o nástrojích, které se používají …víceAbstract:
This thesis deal with the possibilities of promotion firm in internet with specialization on utilization of modern technology. The aim was analyze and compare the selected tools. The emphasis is on mobile device like modern tool of marketing. The whole bachelor's work was divided into four fields. The first part is about itself marketing and its terms. The next chapter is about tools used in internet …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 8. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Renáta Bílková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Procházková, Eva. Nové formy internetové reklamy. Pardubice, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Regionální a informační management
Práce na příbuzné téma
-
Mobilní marketing
Patrik Kopecký -
Mobilní marketing v ČR
Daniel Němec -
Mobilní marketing: analýza marketingové komunikace prostřednictvím mobilního operátora T-Mobile v letech 2009-2010
Petra Hojovcová -
Mobilní marketing. Využívání MMS služby mobilním operátorem Vodafone a.s.
Martina Hlaváčková -
Mobilní marketing v knihovnách
Romana Králová -
Mobilní-elektronický marketing jako nástroj konkurenčního boje
Zdeněk Zoubek -
Mobilní – elektronický marketing jako nástroj konkurenčního boje
Petr Mareš -
Entrepreneurial Marketing in B2C Mobile Application Business: A Netnographic Study Across Four Expert Blogs
Maksim Beliaev