Bc. Ivana Růžičková

Bakalářská práce

Základní formáty elektronické-internetové reklamy a měření jejich účinnosti

Basic electronic formats Internet adverts and the measurement of their effects
Anotace:
Tématem mé bakalářské práce je reklama na internetu. V teoretické části se snažím poskytnout ucelený přehled základních forem a formátů internetové reklamy a možností jejího měření. V praktické části pak popisuji aktuální trendy v oblasti internetové reklamy, zejména pak PPC systémy. V samotném závěru práce analyzuji PPC kampaň internetového obchodu Psi-obchod.cz a navrhuji kampaň novou.
Abstract:
The topic of my Bachelor theses is The Advetisement on the internet. In the theoretical part I focus on overall survey of basic forms, the size of the internet advertisement and the possibility of its measurements. In the practical part I am describing the actual trends in the field of internet advertisment, mainly the PPC systems. In the final part of my work I am analyzing the PPC campaign of an …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2010
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: JUDr. Petr Majerik

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace