Souvislost tendence k impulzivnímu nakupování, emoční inteligence a iracionálních přesvědčení – Bc. Milan JUREČEK
Bc. Milan JUREČEK
Master's thesis
Souvislost tendence k impulzivnímu nakupování, emoční inteligence a iracionálních přesvědčení
Connection between impulsive buying, emotional intelligence and irrational beliefs
Abstract:
Magisterská diplomová práce se zaměřuje na problematiku vztahů emoční inteligence, iracionálních přesvědčení a impulzivního nákupního chování. Předpokládali jsme, že rysová emoční inteligence negativně koreluje jak s iracionálními přesvědčeními, tak s impulzivními nákupními tendencemi. Mezi iracionálními přesvědčeními a impulzivními tendencemi jsme naopak předpokládali pozitivní vztah. Výzkum probíhal …moreAbstract:
The thesis focuses on relationships between emotional inteligence, irrational beliefs and impulsive buying behavior. On the one hand, we assumed that there will be negative correlations between emotional intelligence and irrational beliefs, as well as between emotional intelligence and impulsive buying tendencies. On the other hand, we assumed that the relationship between irrational beliefs and impulsive …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 3. 2021
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Matúš Šucha, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JUREČEK, Milan. \textit{Souvislost tendence k impulzivnímu nakupování, emoční inteligence a iracionálních přesvědčení}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Arts. 2021. Available from: https://theses.cz/id/36kyss/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
JUREČEK, Milan. Souvislost tendence k impulzivnímu nakupování, emoční inteligence a iracionálních přesvědčení. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Psychology / Psychology
Theses on a related topic
-
Impulzivní a kompulzivní nákupní tendence
Lenka ŽALMANOVÁ -
Faktory ovlivňující impulzivní nákupní chování spotřebitelů při nákupu potravin online
Adam Sova -
Impulsivní nákupní chování a ponákupní nespokojenost spotřebitele
Tomáš Tuháček -
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitele
Pavla VAJČNEROVÁ -
Impulzivní a kompulzivní nákupní tendence
Lenka ŽALMANOVÁ -
Vybrané koreláty specifického rizikového chování u vysokoškolských studentů
Kristýna Janásová -
Vztah rysové emoční inteligence a sociální inteligence s životní spokojeností u vysokoškolských studentů
Anastasiia HAMKRELIDZE -
Emoční inteligence a její vztah k životní spokojenosti
Tereza KAŇKOVSKÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights