Sebe-řízené vzdělávání: teorie a aplikace – Bc. Hana Habermannová
Bc. Hana Habermannová
Diplomová práce
Sebe-řízené vzdělávání: teorie a aplikace
Self-directed learning: theory and application
Anotace:
Cílem první části předkládané magisterské diplomové práce je teoretické vymezení fenoménu sebe-řízeného vzdělávání, znalostí a dovedností pro 21. století a trendů ve vzdělávání. Druhá část práce přináší výsledky dotazníkového šetření zaměřené na to jak, proč a za využití jakých online nástrojů a zdrojů se lidé sebe-vzdělávají. Získané poznatky z teoretické části a výsledky praktické části práce jsou …víceAbstract:
The first part of the present Master’s final project aims to define the self-directed learning phenomenon, necessary knowledge, and skills for the 21st century and trends in education. The second part brings the results of a survey carried out to find out how, why and by what on-line means and sources people self-educate. The findings obtained from the survey as well as the results of the practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/agcnw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2014
- Vedoucí: PhDr. Petr Škyřík, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví
Práce na příbuzné téma
-
Škola a dovednosti pro 21. století
Vlasta HOŠKOVÁ -
Základní škola pro 21.století
Václav Kováč -
Využití nástrojů online marketingu jako zdroje konkurenční výhody
Tomáš Tvrdoň -
Analýza profilu návštěvníků hl. m. Prahy s využitím online nástrojů
Petr Soukup