Zhodnocení etických problémů reklamy na českém trhu – Nikol Phamová
Nikol Phamová
Bachelor's thesis
Zhodnocení etických problémů reklamy na českém trhu
Evaluation of Advertising Ethical Problems on the Czech market
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá etickým kodexem reklamního sdělení. Dále se zabývá, jak právními aspekty, tak i rozhodnutím podle organizace Rady pro reklamu. V této práci se především klade důraz na správnou tvorbu reklamního sdělení, aby neporušovala žádné stanovené předpisy. Podle analýzy dat bylo možné zjistit nejčastější vyskytovaný problém při tvorbě reklamního sdělení a jaké médium bývá nejčastěji …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the code of ethics of advertising. It also deals with both legal aspects and decisions according to the organization of the Czech initiative of advertising agencies, media and advertisers called “Rada pro reklamu”. The emphasis of this work is mainly on the correct creation of the advertising message so that it does not violate any established regulations. According …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2021
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/143251
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2021
- Vedúci: Petr Lůžek
- Oponent: František Seifried
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
The influence of cultural differences on the effectiveness of advertising appeals in social media ads in case of gen Z from Czechia, Finland and Turkey
František Hendl -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Etika v marketingové komunikaci
Jiří Soušek -
Ethics as a company’s marketing communication tool
Veronika Šmídová -
Etika v marketingové komunikaci
Arsen Kazarjan -
Etika v marketingové komunikaci
Monika Švarcová -
Etika v marketingové komunikaci
Václav Havlín