Nikol Phamová

Bakalářská práce

Zhodnocení etických problémů reklamy na českém trhu

Evaluation of Advertising Ethical Problems on the Czech market
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá etickým kodexem reklamního sdělení. Dále se zabývá, jak právními aspekty, tak i rozhodnutím podle organizace Rady pro reklamu. V této práci se především klade důraz na správnou tvorbu reklamního sdělení, aby neporušovala žádné stanovené předpisy. Podle analýzy dat bylo možné zjistit nejčastější vyskytovaný problém při tvorbě reklamního sdělení a jaké médium bývá nejčastěji …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the code of ethics of advertising. It also deals with both legal aspects and decisions according to the organization of the Czech initiative of advertising agencies, media and advertisers called “Rada pro reklamu”. The emphasis of this work is mainly on the correct creation of the advertising message so that it does not violate any established regulations. According …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2021
  • Vedoucí: Petr Lůžek
  • Oponent: František Seifried

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava

VŠB – Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod