Marketingový a komunikační mix franšízy realitní kanceláře – Radim Vojta
Radim Vojta
Bakalářská práce
Marketingový a komunikační mix franšízy realitní kanceláře
Marketing and communication mix of a real estate agency franchise
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na komplexní analýzu marketingového a komunikačního mixu ve franšíze realitní kanceláře. V teoretické části jsou popsány základní principy marketingu a marketingové komunikace. Praktická část zahrnuje detailní analýzu současné situace vybrané franšízy realitní kanceláře včetně její stávající strategie. Na základě výsledků analýz jsou navrženy doporučení pro novou marketingovou …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on a comprehensive analysis of the marketing and communication mix in a real estate agency franchise. The theoretical part describes the basic principles of marketing and marketing communication. The practical part includes a detailed analysis of the current situation of the selected real estate agency franchise including its current strategy. Based on the results of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/in17b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Ladislav Pátík, Ph.D.
- Oponent: prof. Mgr. Norbert Vrabec, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management podniku / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing analysis of a selected company
Tomáš Růžička -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova -
Marketing Mix in Services
Nela Zbořilová -
Development and implementation of an online marketing strategy for the launch of a new business
Wael Hannachi -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková