Radim Vojta

Bakalářská práce

Marketingový a komunikační mix franšízy realitní kanceláře

Marketing and communication mix of a real estate agency franchise
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na komplexní analýzu marketingového a komunikačního mixu ve franšíze realitní kanceláře. V teoretické části jsou popsány základní principy marketingu a marketingové komunikace. Praktická část zahrnuje detailní analýzu současné situace vybrané franšízy realitní kanceláře včetně její stávající strategie. Na základě výsledků analýz jsou navrženy doporučení pro novou marketingovou …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on a comprehensive analysis of the marketing and communication mix in a real estate agency franchise. The theoretical part describes the basic principles of marketing and marketing communication. The practical part includes a detailed analysis of the current situation of the selected real estate agency franchise including its current strategy. Based on the results of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
  • Vedoucí: Ing. Ladislav Pátík, Ph.D.
  • Oponent: prof. Mgr. Norbert Vrabec, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.