Marketingový a komunikační mix franšízy realitní kanceláře – Radim Vojta
Radim Vojta
Bachelor's thesis
Marketingový a komunikační mix franšízy realitní kanceláře
Marketing and communication mix of a real estate agency franchise
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na komplexní analýzu marketingového a komunikačního mixu ve franšíze realitní kanceláře. V teoretické části jsou popsány základní principy marketingu a marketingové komunikace. Praktická část zahrnuje detailní analýzu současné situace vybrané franšízy realitní kanceláře včetně její stávající strategie. Na základě výsledků analýz jsou navrženy doporučení pro novou marketingovou …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on a comprehensive analysis of the marketing and communication mix in a real estate agency franchise. The theoretical part describes the basic principles of marketing and marketing communication. The practical part includes a detailed analysis of the current situation of the selected real estate agency franchise including its current strategy. Based on the results of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2024
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/in17b/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2024
- Supervisor: Ing. Ladislav Pátík, Ph.D.
- Reader: prof. Mgr. Norbert Vrabec, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VOJTA, Radim. \textit{Marketingový a komunikační mix franšízy realitní kanceláře}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2024. Available from: https://theses.cz/id/36qjku/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Enterprise Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing analysis of a selected company
Tomáš Růžička -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova -
Marketing Mix in Services
Nela Zbořilová -
Development and implementation of an online marketing strategy for the launch of a new business
Wael Hannachi -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková