Radim Vojta

Bachelor's thesis

Marketingový a komunikační mix franšízy realitní kanceláře

Marketing and communication mix of a real estate agency franchise
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na komplexní analýzu marketingového a komunikačního mixu ve franšíze realitní kanceláře. V teoretické části jsou popsány základní principy marketingu a marketingové komunikace. Praktická část zahrnuje detailní analýzu současné situace vybrané franšízy realitní kanceláře včetně její stávající strategie. Na základě výsledků analýz jsou navrženy doporučení pro novou marketingovou …more
Abstract:
This bachelor thesis focuses on a comprehensive analysis of the marketing and communication mix in a real estate agency franchise. The theoretical part describes the basic principles of marketing and marketing communication. The practical part includes a detailed analysis of the current situation of the selected real estate agency franchise including its current strategy. Based on the results of the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2024
  • Supervisor: Ing. Ladislav Pátík, Ph.D.
  • Reader: prof. Mgr. Norbert Vrabec, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.