Bc. Kristýna Mráková

Diplomová práce

Comparing the Language of Print and On-line Advertising

Comparing the Language of Print and On-line Advertising
Anotace:
Diplomová práce se zabývá jazykem reklamy v tisku a na internetu. Teoretická část práce se zaměřuje na historii reklamy, typy reklamy a jednotlivé části tištěné a internetové reklamy. Teoretická část rovněž uvádí koncept přesvědčování a motivace v reklamě. Praktická část je zaměřena na analýzu reklam na lexikální a gramatické úrovni. Cílem práce je porovnat jazykové prostředky užité v reklamě tisku …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the language of advertising in print and on the Internet. The theoretical part focuses on the history of advertising, types of advertising and components of print ad copy as well as online ad copy. It also introduces the concept of persuasion and motivation in advertising. The practical part is focused on analysis of advertisements on the lexical and grammatical level …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
  • Vedoucí: doc. Mgr. Olga Dontcheva-Navrátilová, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Renata Jančaříková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta