Vliv reklamy na rozhodování spotřebitele – Bc. Lucie Pejchalová
Bc. Lucie Pejchalová
Bachelor's thesis
Vliv reklamy na rozhodování spotřebitele
The Influence of Advertisment on the Consumer
Abstract:
Reklama je jedním ze základních stavebních kamenů každé konkurenceschopné společnosti. Čím více je propracovanější a zajímavější, tím má společnost lepší šance získávat stále rozvinutější základnu svých zákazníků a dosahovat větších zisků, stejně jak tomu činí společnost McDonald´s. Celá tato práce je ve své podstatě souhrnem všech získaných informací navazujících na názory spotřebitelů, stejně tak …moreAbstract:
Werbung ist einer von grundlegenden Bausteine jede konkurrenzfähiger Gesellschaft. Je mehr ist gründlich durchgearbeitet und interessanter, um so hat Gesellschaft bessere Chancen gewinnen immer höher entwickelte Basis seiner Kunden und Mehrertrag, genauso wie es tut Gesellschaft McDonald´s. Diese ganze Arbeit ist im Ergebnis ein Komplex von alle Informationserlangung anschließend an Ansichten Verbraucher …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2008
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/a87su/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 6. 2008
- Supervisor: Mgr. Stanislava Borejová
- Reader: Bc. Marta Ctiborová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Filip Doležal -
Reklama v bankovním sektoru a její vliv na retailové zákazníky
Karolína Králová -
Reklama jako komunikační prostředek
Zuzana TAMPÍROVÁ -
Reklama jako komunikační prostředek
Zuzana TAMPÍROVÁ