Vliv reklamy na rozhodování spotřebitele – Bc. Lucie Pejchalová
Bc. Lucie Pejchalová
Bachelor's thesis
Vliv reklamy na rozhodování spotřebitele
The Influence of Advertisment on the Consumer
Anotácia:
Reklama je jedním ze základních stavebních kamenů každé konkurenceschopné společnosti. Čím více je propracovanější a zajímavější, tím má společnost lepší šance získávat stále rozvinutější základnu svých zákazníků a dosahovat větších zisků, stejně jak tomu činí společnost McDonald´s. Celá tato práce je ve své podstatě souhrnem všech získaných informací navazujících na názory spotřebitelů, stejně tak …viacAbstract:
Werbung ist einer von grundlegenden Bausteine jede konkurrenzfähiger Gesellschaft. Je mehr ist gründlich durchgearbeitet und interessanter, um so hat Gesellschaft bessere Chancen gewinnen immer höher entwickelte Basis seiner Kunden und Mehrertrag, genauso wie es tut Gesellschaft McDonald´s. Diese ganze Arbeit ist im Ergebnis ein Komplex von alle Informationserlangung anschließend an Ansichten Verbraucher …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/a87su/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2008
- Vedúci: Mgr. Stanislava Borejová
- Oponent: Bc. Marta Ctiborová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Filip Doležal -
Reklama v bankovním sektoru a její vliv na retailové zákazníky
Karolína Králová -
Reklama jako komunikační prostředek
Zuzana TAMPÍROVÁ -
Reklama jako komunikační prostředek
Zuzana TAMPÍROVÁ