Interpretační hodnota obrazové informace a její význam při tvorbě grafických modelů a infografik – Hyu Nghia Phung
Hyu Nghia Phung
Diplomová práce
Interpretační hodnota obrazové informace a její význam při tvorbě grafických modelů a infografik
Image interpretation value and its purpose in creation of scientific figures and infographics
Anotace:
Grafické modely a infografiky jsou dnes již již nezbytnou součástí odborných prací, byznys prezentací a výukových materiálů na univerzitách. Autoři těchto dokumentů jsou ovšem často neznalí základních pravidel a konvencí tvorby grafiky a učí se způsobem pokusu a omylu. Publikací, věnujících se problematice efektivní verbální (prezentační a komunikační dovednosti) i neverbální komunikace (principy psaní …víceAbstract:
Graphic figures and various types of infographics have become an essential part of the scientific papers, business presentations and study materials. Although, authors of these documents often lack the knowledge of basic rules and principles of graphic design and learn how to create figures by trial and error. Literature addressing the issues of effective verbal (presentation skills) and non-verbal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 11. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41069
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2014
- Vedoucí: Tomáš Sigmund
- Oponent: Stanislav Horný
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41069
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Specific Aspects of Nonverbal Communication in the Intercultural Business Environment
Anna Jakubíková -
Nonverbal communication in business
Lenka KOCURKOVÁ -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
The impact of Customer Relationship Management on Marketing Performance
Aymen Alsanhani -
Fleet management v prostředí Zdravotnické záchranné služby hl. m. Prahy
Tomáš Zelenka