Využití online personal brandingu při hledání zaměstnání – Bc. Anna Pangrácová
Bc. Anna Pangrácová
Bachelor's thesis
Využití online personal brandingu při hledání zaměstnání
Online Personal Branding as a Job Search Tool
Anotácia:
Tato práce se zabývá online personal brandingem a možnostmi jeho využití nejen při hledání zaměstnání. Jsou předloženy výsledky dotazníkového šetření mezi studenty posledních ročníků bakalářského i magisterského studia Filozofické fakulty Masarykovy univerzity (98 respondentů) o znalosti pojmu „budování osobní značky“ / „personal branding“ a využívání jednotlivých nástrojů k budování osobní značky …viacAbstract:
This bachelor thesis focuses on online personal branding and the possibilities of its use, not only in a job search. The thesis presents the results of a questionnaire survey about awareness of the concept of „building a personal brand“ / „personal branding“ and the use of various tools to build a personal brand among final-year students of bachelor’s and master’s degree studies of the Faculty of Arts …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 8. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/savbc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 9. 2015
- Vedúci: Mgr. Olga Zbranek Biernátová
- Oponent: PhDr. Ladislava Zbiejczuk Suchá, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Information and Library Studies / Information and Library Studies
Práce na příbuzné téma
-
Budování osobní značky v online prostředí
Recmanová Recmanová -
Ivo Toman-Budování osobní značky
Václav Otáhal -
Strategie budování osobní značky pro začínající podnikatele
Anna Žišková -
Budování osobní značky obsahového tvůrce v digitálním prostředí
David Albrecht -
Návrh strategie pro budování osobní značky v on-line marketingu
Vendula Hrabinová -
Budování osobní značky na sociálních sítích
Jakub Vích -
Budování osobní značky fotografky Zachytila
Eliška Jordánová -
Marketing na sociálních sítích – budování osobní značky
Adam Hanka