Analýza rizik marketingových aktivit firmy podnikající v maloobchodě – Karolína Molková
Karolína Molková
Bachelor's thesis
Analýza rizik marketingových aktivit firmy podnikající v maloobchodě
Risk Analysis of Marketing Activities of a Retail Company
Abstract:
Bakalářská práce analyzuje rizika spojená s marketingovými aktivitami vybrané firmy. Teoretická část definuje základní pojmy týkající se maloobchodu, marketingových aktivit a rizik. Praktická část obsahuje charakteristiku vybrané firmy, SWOT analýzu k posouzení vnitřního a vnějšího prostředí, marketingový mix vybrané firmy, identifikaci rizik pomocí strukturovaného rozhovoru a jejich zhodnocení. V …moreAbstract:
The bachelor thesis analyses the risks associated with the marketing activities of the selected company. The theoretical part defines basic concepts related to retailing, marketing activities and risks. The practical part includes the characteristics of the selected firm, SWOT analysis to assess the internal and external environment, the marketing mix of the selected firm, identification of risks using …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2024
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MOLKOVÁ, Karolína. \textit{Analýza rizik marketingových aktivit firmy podnikající v maloobchodě}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Logistics and Crisis Management. 2024. Available from: https://theses.cz/id/37enc0/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Molková, Karolína. Analýza rizik marketingových aktivit firmy podnikající v maloobchodě. Uherské Hradiště, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízeníPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Logistics and Crisis ManagementBachelor programme / field:
Management rizik / Management rizik
Theses on a related topic
-
Analýza vybraného typu podnikatelských rizik v organizaci
Agnieszka Jochymková -
Návrh podnikatelského záměru a analýza jeho rizik
Tomáš Hejný -
Analýza rizik e-shopu
Jiří Pázler -
Analýza rizik zavádění nového produktu na trh
Lukáš Staněk -
Analýza vybraných podnikatelských rizik
Markéta Kunčíková -
Analýza rizik zavádění nového produktu na trh
Dorota Bracková -
Maloobchod ve venkovském prostoru
Markéta Gattnarová -
Spotřebitelé Generace Z a smart maloobchod v České republice: společenské a ekonomické výzvy
Karolína Urbanovská