Bc. Zuzana Prokopová, M.Sc.

Master's thesis

Marketingová strategie hotelu Ještěd

Hotel Ještěd and its marketing strategy
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá teoretickými východisky marketingové strategie a jejich aplikacemi na hotel Ještěd v Liberci. V průběhu práce je vymezena podstata a obecné postupy pro vypracování situační analýzy a marketingové strategie se zaměřením na hotelnictví. Praktická část práce se zabývá charakteristikou hotelu Ještěd a zpracovává strategické analýzy pro zkoumaný podnik. Na základě dat z analýzy …more
Abstract:
This dissertation work occupies with the theoretical background of a marketing strategy and its application to hotel Ještěd, located in Liberec. The main substance and general procedure of a situational analysis and marketing strategy with focus on tourism are discussed in this work. The practical part gives the basic information about hotel Ještěd and provides a strategic analysis of this explored …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2014
Accessible from:: 7. 5. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 6. 2014
  • Supervisor: doc. Ing. Jozefína Simová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Prokopová, Zuzana. Marketingová strategie hotelu Ještěd. Liberec, 2014. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.5.2014

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 7. 5. 2014 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakulta
Vázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN

Technical University of Liberec

Faculty of Economics

Master programme / field:
Economics and Management / Business Administration