Spotřebitelské chování s důrazem na rozhodovací proces specifických cílových skupin – Ing. Tereza Svobodová
Ing. Tereza Svobodová
Bachelor's thesis
Spotřebitelské chování s důrazem na rozhodovací proces specifických cílových skupin
Consumer behaviour with accent on the decision making process of a specific target audience
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá chováním spotřebitelů s důrazem na rozhodovací proces specifických cílových skupin. Je rozdělena na dvě části, část teoretickou a část praktickou. První část obsahuje shrnutí nejdůležitějších teoretických poznatků. Charakterizuje chování spotřebitele a faktory, které ho ovlivňují. Vysvětluje pojmy spotřebitel a motivace. Dále se věnuje segmentaci a rozhodování spotřebitele …moreAbstract:
The Bachelor thesis deals with consumers‘ behaviour with the main focus on the decision making of target groups. The work is divided into the two parts: the theoretical and the practical. The first part includes a summary of the most important theoretical facts. Characteristics of consumer behaviour and facts, which influence him or her. Interpret notions such as consumer and motivation. Furthermore …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2009
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/mc1nw/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2009
- Supervisor: PhDr. Iva Petrová
- Reader: PhDr. Petr Váňa
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SVOBODOVÁ, Tereza. \textit{Spotřebitelské chování s důrazem na rozhodovací proces specifických cílových skupin}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2009. Available from: https://theses.cz/id/37ifix/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Chování spotřebitele na trhu vzdělávání
Hana Balabánová -
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Marko Malach -
Nákupní chování spotřebitele na vybraném trhu
Adéla Maixnerová -
Nákupní chování, rozhodovací proces spotřebitele
Pavel Pařízek -
Analýza chování spotřebitele na trhu cestovního ruchu
Adéla Grochalová -
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Martin Jaša -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení
Jakub Landsmann