Vliv společenské odpovědnosti firem na spotřebitelské chování – Bc. Lucia Holbíková
Bc. Lucia Holbíková
Diplomová práce
Vliv společenské odpovědnosti firem na spotřebitelské chování
The Impact of Corporate Social Responsibility on Consumer Behaviour
Abstract:
The subject of this master’s thesis is the research of consumer behaviour with respect to corporate social responsibility in the cosmetic industry. Its main objective is to identify to what extent socially responsible initiatives of companies influence the behaviour of consumers. The first part provides theoretical background on corporate social responsibility, consumer behaviour and the relationship …víceAbstract:
Predmetom predloženej diplomovej práce je spotrebiteľské správanie s ohľadom na spoločenskú zodpovednosť podnikov v kozmetickom odvetví. Jej cieľom je zistiť, do akej miery aktivity spoločenskej zodpovednosti ovplyvňujú správanie spotrebiteľov. Rešeršná časť zhŕňa poznatky z oblasti spoločenskej zodpovednosti, spotrebiteľského správania a ich vzájemného vzťahu, s cieľom vytvoriť vhodný teoretický základ …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/uvvl5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2019
- Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ondřej Částek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Spoločenská zodpovednosť podnikov na vnútornom trhu EÚ
Zuzana Hlinická -
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná