Ing. Martina Stehlíková

Diplomová práce

Možnosti strategického rozvoje podniku v oblasti komunikace s veřejností

Possibilities of strategic business development in communication with the public
Abstract:
This paper deals with possibilities of strategic development of newly-founded microcompany in its communication with the public, Managerial issue within this type of companies is often the lack of strategical thinking leading the company into problems. The goal of this work is to create the methodology and strategy of company focusing on defining the competitive advantage with emphases on its efficiency …více
Abstract:
Táto práca sa venuje možnostiam strategického rozvoja novovzniknutého mikropodniku v oblasti komunikácie s verejnosťou. Manažérskym problémov tohto typu podnikov je často nedostatok strategického myslenia ústiaceho v problémy spoločnosti. Cieľom tejto práce je vytvorenie metodiky a stratégie podniku s cieľom definovať konkurenčnú výhodu s dôrazom na efektivitu podniku. Vrámci výskumu bola využitá analýza …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2012
  • Vedoucí: Ing. Viliam Záthurecký, MBA
  • Oponent: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management