Vstupní analýza potřeb pro cílovou skupinu bezdomovců (bez střechy) ve městě Kopřivnici – Bc. Marie Jalůvková
Bc. Marie Jalůvková
Bakalářská práce
Vstupní analýza potřeb pro cílovou skupinu bezdomovců (bez střechy) ve městě Kopřivnici
Needs Assessment for target group of homeless people in the town Kopřivnice
Anotace:
V mé bakalářské práci jsem se zabývala fenoménem bezdomovství a následně výzkumem populace bezdomovců, kteří žijí na ulici ve městě Kopřivnici.Abstract:
My bachelor work is about phenomenom of homeless people and specially about homeless,who are on the streets in the town Kopřivnice.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 6. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/k5qi0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2008
- Vedoucí: Mgr. Ondřej Hora, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Blanka Plasová, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Sociologie / Sociální politika a sociální práce
Práce na příbuzné téma
-
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká -
Tato bakalářská se zaměřuje na automobilový slovník, výskyt těchto slov v korpusu a jejich porozumění. První věc této práce je najít vhodnou literaturu pro toto téma a korpusy ve kterých provedeme výzkum. Poté zvolíme automobilově založená slova a vložíme je do korpusu a porovnáme výsledky. Jako další vezmeme tyto slova a vytvoříme dotazník. Tento dotazník se bude skládat ze 4 částí: první část budou otázky se 4 možnostmi správné odpovědi, další budou kolokace, třetí část bude práce s technickým textem a poslední část bude psaní automobilových slov, které znají. Výsledku z průzkumu analyzujeme a provedeme výzkum.
Jan SLAWISCH -
Výzkum vyšších poznávacích procesů u dětí předškolního věku
Lucie Ferulíková -
Upíří deníky: Výzkum fanouškovské základny
Šanderová Šanderová -
Svět červů: výzkum strongylidních infekcí u volně žijících primátů s ohledem na výskyt onemocnění u horských goril
Bethan Mason -
Konstrukční výzkum učebnice pro výuku angličtiny pro specifické účely
Eva Ellederová -
Behaviorální výzkum a jeho implementace do marketingového řízení podniku
Robert Henyš -
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
Ondřej Čarný