Marketingový plán společnosti MELZER pro rok 2004 – Ing. Tomáš VOJKŮVKA, DiS.
Ing. Tomáš VOJKŮVKA, DiS.
Bachelor's thesis
Marketingový plán společnosti MELZER pro rok 2004
Marketing plan for company MELZER for year 2004
Anotácia:
1) V části teoretické jsem popsal teorie týkající se vzniku, resp. tvorby kompletního marketingového plánu včetně jednotlivých akčních plánů (úkolů) 2) V části praktické jsem postupoval podle dílčích kroků popsaných v části teoretické, tzn. že jsem: o vyhodnotil jsem výzkum trhu a konkurence o vyhodnotil jsem výzkum zákaznických prodejů o vyhodnotil jsem výzkum propagace a reklamy o vypracoval marketingové …viacAbstract:
The target of this thesis was to formulate thesis contained detailed description of applied researches, applied the analysis, marketing aims and plans. The marketing research used in the thesis provide run-down about condition of individual activities of company. Marketing research accomplished research in sales, financial, personal, marketing and advertising departments of company MELZER. The marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2005
Zverejniť od: 7. 12. 2015
Identifikátor:
2049
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 1. 2006
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VOJKŮVKA, Tomáš. Marketingový plán společnosti MELZER pro rok 2004. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 07. 12. 2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 12. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Vyhodnocení spolupráce developerské firmy a reklamní a marketingové agentury
Martina Kovalová -
Výzkum využití marketingových aktivit pro úspěch filmu a využití filmu pro podporu produktu, odvětví a oblasti
Tomáš VICAN -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Lokalizační a marketingové strategie nádnárodních společností
Radek Holeňa -
Návrh marketingové strategie pro vybranou společnost
Jan Morvic -
Marketingové strategie Elona Muska
Dvořák Dvořák