Analýza trhu regionálních produktů Hradecka a spolupráce regionálních podnikatelů s místními aktéry regionálního rozvoje – Bc. Filip Holubec
Bc. Filip Holubec
Master's thesis
Analýza trhu regionálních produktů Hradecka a spolupráce regionálních podnikatelů s místními aktéry regionálního rozvoje
Market analysis of regional products Hradecko and cooperation of regional entrepreneurs with local regional development actors
Anotácia:
Tato diplomová práce se zaměřuje na trh regionálních produktů v regionu Hradecko, které jsou součástí stejnojmenné regionální značky, oblast původu těchto výrobků koresponduje s územím východočeského okresu Hradec Králové. Hlavním cílem práce je vytvoření reálných doporučení, směřujících ke zlepšení postavení výrobků regionální značky Hradecko v povědomí spotřebitelů na trhu, a tedy vedoucí k většímu …viacAbstract:
The thesis focuses on the regional product market in the region of Hradecko. These products are part of the identically named regional trademark, the original region of these products corresponds with the area of the East Bohemian district of Hradec Králové. The main goal is creation of practical recommendations leading to improvement of the regional brand rank of Hradecko in the customer awareness …viacKľúčové slová
produkt značka brand marketing management spotřebitel spotřební chování region Hradecko
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 11. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Lenka Gotthardová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HOLUBEC, Filip. \textit{Analýza trhu regionálních produktů Hradecka a spolupráce regionálních podnikatelů s místními aktéry regionálního rozvoje}. Online. Diplomová práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/385aax/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
Public Administration and Regional Development - k. s. Hradec Králové
Práce na příbuzné téma
-
Consumer behavior in fast food restaurants
Eva Kulhavá -
Effectiveness of product placement on consumer behavior
Thilak Kumar Venkatesan Ravi Kumar -
Consumer behavior towards telemarketing
Tinatin Kharaishvili -
Lifestyle and consumer culture
Alissa Oparina -
Consumer behavior of the middle class
Oleh Kostyuk -
Consumer Behavior towards Purchasing of Luxury Goods
Nataliya Khaustova -
Slevové akce a brand management
Ivana Eliášová -
Changes in Consumer Behaviour and their Impact on Marketing Management
Karina Zaripova
Názov
Vložil
Vložené
Práva