Fenomén davového chování ve spotřební kultuře – Nicola Sopková
Nicola Sopková
Bachelor's thesis
Fenomén davového chování ve spotřební kultuře
Phenomenon of crowd behavior in consumer culture
Anotácia:
Záměrem této bakalářské práce bylo v teoretické části přiblížit, co je to davové chování a jeho zasazení do online prostředí. Dále online spotřební kultura, socio-technologický kontext a jaký je vliv davového chování na nákup smartphonů. Praktická část práce slouží k ověření VO, že davové chování souvisí se spotřebitelským chováním při nákupu chytrých telefonů. Ovlivňuje jejich chování při nákupu čímž …viacAbstract:
The aim of the theoretical part of this bachelor's thesis was to describe the crowd behavior and its placement in the online environment. Furthermore, online consumer culture, socio-technological context and the influence of crowd behavior on the purchase of smartphones were described.The practical part of the work verifies research question that crowd behavior is related to consumer behavior when …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 3. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81424
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2020
- Vedúci: Klára Šimůnková
- Oponent: Jan Závodný Pospíšil
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81424
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské recenze a jejich právní limity
Tereza Hofirková -
Skupinová identita a spotřební kultura
Maria Pustoshilova -
Historie a současnost spotřební kultury – sociální a psychologické aspekty moderního konzumenství
Amina Dauzova -
Vliv Internetu na spotřební kulturu a chování
Mikhail Biriukov -
Online recenze a jejich účinky na spotřebitelské chování
Ivana Dubišarová -
Vliv online reputace na zákazníka v gastronomii
Klíčová Klíčová