Bc. Petra Pémová

Bachelor's thesis

Prostředky využívané v tiskové reklamě k přilákání pozornosti spotřebitele se zaměřením na periodický tisk

Press Advertising Tools Used in Peridicals to Attract Consumers' Attention
Abstract:
Působení reklamy na zákazníka z hlediska psychologického je jedním ze základních témat teoreticko-metodologické části této bakalářské práce. Marketingový specialista současnosti musí být detailně obeznámen s portfoliem svých zákazníků, musí neustále mapovat a vyhodnocovat strukturu zákaznického spektra, ale současně i intenzitu motivace a měnící se potřeby a přání daného segmentu zákazníků, které mají …more
Abstract:
Advertising impact on a customer from the psychological point of view is one of the issues of the theoretical-methodological part of this bachelor's thesis. Any marketing expert of today must be acquainted in detail with the portfolio of his customers, permanently mapping and evaluating the structure of the customers' spectrum taking into account at the same time the intensity of motivation and the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2009
  • Supervisor: PaedDr. Emil Hanousek, CSc.
  • Reader: Mgr. Matěj Hušek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication