Hra jako prostředek motorického rozvoje osobnosti dítěte předškolního věku – Bc. Ilona ŘÁDKOVÁ, DiS.
Bc. Ilona ŘÁDKOVÁ, DiS.
Master's thesis
Hra jako prostředek motorického rozvoje osobnosti dítěte předškolního věku
Playing as a means of motorized personal development of preschool age
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá hrou jako prostředkem motorického rozvoje osobnosti dítěte předškolního věku. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol. V první kapitole je popsán vývoj dítěte před-školního věku. Především je zde charakterizován motorický rozvoj a vše, co s ním souvisí. Druhá kapitola popisuje předškolní vzdělávání dětí v současné mateřské škole. V kapitole hraje podstatnou roli mateřská …viacAbstract:
This thesis deals with the game as a means of motorized personal development of preschool age. The theoretical part is divided into three chapters. The first chapter describes the develop-ment of the child pre-school age. In particular, there is characterized by the development of motor and everything associated with it. The second chapter describes the pre-school edu-cation for children in kindergarten …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2011
Identifikátor:
19271
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŘÁDKOVÁ, Ilona. Hra jako prostředek motorického rozvoje osobnosti dítěte předškolního věku. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 27. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / odbor:
Pedagogy / Social pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Předškolní vzdělávání v mateřské škole a lesním klubu
Maria Staňková -
Pohádky před spaním pro předškolní věk
Zuzana Pustaiová -
Akční výzkum: Výuka anglického jazyka u žáků s dyslexií na základní škole
Lucie Trčková -
Začlenění žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v základní škole praktické: akční výzkum
Martina Řehůřková -
Zlepšování vlastní výuky: akční výzkum se zaměřením na plánování výuky
Gabriela Havlínová -
Individuální akční výzkum zaměřený na práci s únikovými strategiemi a asertivitou
Nela SCHENKOVÁ -
Integrace výuky jazyků založené na úkolech do individuálních online lekcí (akční výzkum)
Markéta Kršková -
Inovativní výukové aktivity pro rozvoj výslovnosti náctiletých (akční výzkum)
Pavel Štěpánek