Marketingová strategie pro podcast – Bc. Simona Lašáková
Bc. Simona Lašáková
Master's thesis
Marketingová strategie pro podcast
Marketing strategy for the podcast
Anotácia:
Případová studie se zabývá návrhem marketingové komunikace pro podcast Made in Brno. Je členěna na tři části. V první, teoretické části, jsou čtenářům představeny základní pojmy, jako je podcast, komunikační mix, obsahová strategie a specifika sociálních sítí. V další části je představen projekt, analyzována současná propagace podcastu, konkurence a byznysový model projektu. Tato část práce je doplněna …viacAbstract:
The case study deals with the proposal of marketing communication for the Made in Brno podcast. It is divided into three parts. In the first, theoretical part, readers are introduced to basic concepts such as podcast, communication mix, content strategy and specifics of social networks. The next part introduces the project, analyses the current promotion of the podcast, the competition and the business …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Jiří Nesiba, Ph.D. LL.M.
- Oponent: Ludmila Navrátilová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
NEWTON UniversityMaster programme / odbor:
Management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Obsahová strategie jako nástroj k řízení neziskových organizací
Karolína Štorková -
Návrh a implementace marketingové strategie ve společnosti Sodexo
Viktoriya Tsaruk -
Tvorba obsahové strategie značky
Denis Prošek -
Redesign komunikační a obsahové strategie online magazínu Freeride.cz
Martin Ludvík -
Návrh komunikační strategie vznikající účetní společnosti
David Nguyen -
Influencer analysis on social networks
Tai Le Tan Huynh -
Local Properties of Social Networks
Šárka Zehnalová -
Marketing v tržním výklenku
Zuzana Tomášková