Aneta Kaslová

Bachelor's thesis

Marketingová strategie studentské organizace AEGEE-Praha

Marketing strategy of the student organisation AEGEE-Praha
Abstract:
Cílem bakalářské práce je přestavit marketingové aktivity studentské organizace AEGEE-Praha, definovat a analyzovat její konkurenční prostředí a na základě analýzy a dotazníkového šetření navrhnout marketingovou strategii. V teoretické části práce jsou vymezeny pojmy jako marketingová strategie, marketingová komunikace nebo studentská organizace, dále je pak představení organizace a její lokální aktivity …more
Abstract:
The aim of the bachelor's thesis is to introduce the marketing activities of the student organization AEGEE-Praha, to define and analyse its competitive environment and to propose a marketing strategy based on the analysis and questionnaire survey. In the theoretical part are defined terms like marketing strategy, marketing communication or student organization, then further is described the student …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 9. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2017
  • Supervisor: Oldřich Vávra
  • Reader: Markéta Špičáková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69622