Marketingová strategie studentské organizace AEGEE-Praha – Aneta Kaslová
Aneta Kaslová
Bachelor's thesis
Marketingová strategie studentské organizace AEGEE-Praha
Marketing strategy of the student organisation AEGEE-Praha
Abstract:
Cílem bakalářské práce je přestavit marketingové aktivity studentské organizace AEGEE-Praha, definovat a analyzovat její konkurenční prostředí a na základě analýzy a dotazníkového šetření navrhnout marketingovou strategii. V teoretické části práce jsou vymezeny pojmy jako marketingová strategie, marketingová komunikace nebo studentská organizace, dále je pak představení organizace a její lokální aktivity …moreAbstract:
The aim of the bachelor's thesis is to introduce the marketing activities of the student organization AEGEE-Praha, to define and analyse its competitive environment and to propose a marketing strategy based on the analysis and questionnaire survey. In the theoretical part are defined terms like marketing strategy, marketing communication or student organization, then further is described the student …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 9. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69622
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2017
- Supervisor: Oldřich Vávra
- Reader: Markéta Špičáková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69622
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Konkurenceschopnost a konkurenční strategie na trhu e-commerce
Kristýna Hájková -
Cenová strategie společnosti v souvislosti s udržitelným rozvojem společnosti v aktuálním konkurenčním prostředí. Aktuální strategie reálných společností a důsledky na jejich další vývoj, vliv na rozvoj oboru a ekonomiku odvětví
Jan Frank -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Leheň -
Strategie a finanční zdraví podniku v konkurenčním prostředí
Kovanic Kovanic -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Denisa Malčíková -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Barbora Šimková -
Cenová strategie podniku v aktuálním konkurenčním prostředí
Zuzana Vaškovičová -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Filip Čaniga